Texts Tags by Chronological order

1987 (1) 1988 (2) 1989 (1) 1990 (5) 1991 (7) 1992 (17) 1993 (2) 1995 (1) 1999 (4) 2002 (5) 2005 (17) 2006 (52) 2007 (63) 2008 (44) 2009 (15) 2010 (50) 2011 (22) 2012 (15) 2013 (24) 2014 (22) 2015 (22) 2016 (20) 2017 (10) 2018 (11) 2019 (4) 2020 (10) 2021 (5) 2022 (5) 2023 (2)

---> ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ! διαβάστε σχετικά με το blog

---> ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ! διαβάστε σχετικά με το blog
κάντε κλικ πάνω στην εικόνα

20/11/2015

Αισθηματική Περιπέτεια No1 Romance Adventure

Ο μόνος προς μόνον μαχόμενος   7-12-2006

- Καλά ρε μαλάκα; Με το πουλί στο χέρι θα είσαι συνέχεια…; Χα, χα, χα!
- …
- Καλά μη μιλάς βρε ηλίθιε! Ένα έχω να σου πω εγώ: σήμερα θα πεθάνεις παλιομαλάκα!
- …
- Δεν μιλάς! Οκ! Θα σου πω πρώτα τι πιστεύω εγώ για σένα, προτού σε λιώσω! Είσαι ένας ηλίθιος, ανίκανος και μας το παίζεις “δήθεν” και καλά, πως πιστεύεις -και καλά- στον έρωτα κι όλες αυτές τις μαλακίες! Εγώ γαμάω όμως, ενώ εσύ είσαι μια ζωή με το πουλί στο χέρι! Σου αρέσει καλύτερα η μαλακία από το γαμήσι;;; Αχα, χα…
- Ότι και να μου λες, εγώ δεν θέλω να αλλάξω και να το ήθελα ακόμα, δεν μπορώ. Δεν μπορώ. Δεν Θέλω.
- Τι μαλακίες είναι αυτές που λες; Από ποιο πλανήτη είσαι; Δε σου αρέσει να γλύφεις κανένα μουνάκι; Να χώνεις την πούτσα σου σε καμιά κωλοτρυπίδα; Χα, χα, χα… καλά που ζεις εσύ; Ή αυτές ή εμείς! Χα, χα, χα… Ανοργασμικέ, ε ανοργασμικέ!!! Τι παπαριές λες ρεεε;;; Ξύπνα!! Μας το παίζεις πως και καλά πως έχεις γνωρίσει τον έρωτα και την αγάπη και μόνο αυτό και καλά θέλεις! Και καλά ξέρεις τι θέλεις! Χα, χα, χα ρε παπάρα! Μόνο το τώρα να σε νοιάζει ρε παπάρα! Αύριο ποιος ζει ποιος πεθαίνει! Χα, χα, χα… Τι βλάκας και ηλίθιος που είσαι! Δύο σε ένα, οικονομική συσκευασία! Χα, χα, χα…
- …
- Πάλι κατάπιες την γλώσσα σου;
- …
- Βρε πανηλίθιε, τι θα κερδίσεις με αυτό; Μια ζωή με τη πούτσα στο χέρι θα είσαι; Γιατί να μη γαμάς ρε; Σε αυτή την εποχή ζούμε: το μουνί είναι στο πιάτο σήμερα! Γαμάς όποια γουστάρεις! […]
Επειδή μου την δίνει η σιωπή σου, θα σου πω κάτι ακόμα ηλίθιε! Εσύ σκέφτεσαι και το μετά, δηλαδή, δε θες να γαμάς και να φεύγεις, χα, χα καλό εεε… Αυτό κι αν πέθανε! Το μετά δεν υπάρχει βρε ηλίθιε! Ποιος κάνει όνειρα πια; Ποιος αντέχει τα δύσκολα; Ποιος αγαπάει; Όλα για τον πούτσο είναι! Αλλά εσύ πέρα βρέχει, ηλίθιε, μαλάκα!!
- Υπάρχει και κάτι άλλο όμως που ξέχασες να πεις. Κι αυτό βέβαια γιατί δεν την έχεις γνωρίσει. Υπάρχει και η Αλήθεια: αυτή που δεν είναι στις βιτρίνες, αλλά αυτή που βρίσκεται στα παρασκήνια της ψυχής.
- Τις λες βρε παλιομαλάκα; Ποια αλήθεια; Αλήθεια είναι τα λεφτά που έχω, αλήθεια είναι το γαμάτο cabriole που βάζω τα ξέκωλα μέσα, αλήθεια είναι όταν βάζω τέρμα τα γκάζια Φοίβο και ουρλιάζει το μοτέρ στην παραλιακή, αλήθεια είναι όταν κάνω πατηλίκια στο δρόμο, αλήθεια είναι όταν πηγαίνω στη Μύκονο και γαμάω και κανένα πουστράκι, αλήθεια είναι τα υπέροχα ταξίδια στο εξωτερικό που κάνω. Αρκετά!!
Μου έπρηξες τα αρχίδια παλιογαμιόλη! Τώρα θα σε λιώσω!!
- Για πες μου κάτι πρώτα: εσύ δεν ερωτεύτηκες ποτέ, δεν αγάπησες;
- […]
Ποτέ! Και να το είχα κάνει δε θα σου το έλεγα! Γιατί να στο πω παλιομαλάκα; Για να με κοροϊδεύεις μετά;
- …
- […]
Αγάπησα! Ερωτεύτηκα! Πόνεσα! Τα έχω σβήσει όλα αυτά παλιομαλάκα! Γιατί μου τα θυμίζεις, εεε;;; Δεν πιστεύω σε τίποτα πια… Φοβάμαι… […]
Παλιογαμιόλη, με έκανες να κλάψω! Θα πεθάνεις για αυτό! Καβάλα τον ένα ίππο σου κι εγώ τους 200 μου!
Φόρα την πανοπλία σου κι εγώ την κουστουμιά μου! Πάρε και το δόρυ σου κι εγώ τη ταχύτητα της μηχανής μου 100khm/h σε 10΄΄, χα, χα, χα… Θα σε λιώσω ρε καργιολόπουστα! Αρχίζει η μονομαχία…
- Κάτι τελευταίο: γιατί φ-ο-β-ά-σ-α-ι ;;;
- […]
Θα σε λιώσω ρεεε!!! Τρέμω από τα νεύρα μου!!! Με έκανες πάλι να κλαίω καριόλη!!!
Τώρα θα δεις!!! Ξεκινάω!!!...



Δεν υπάρχουν σχόλια: