Texts Tags by Chronological order

1987 (1) 1988 (2) 1989 (1) 1990 (5) 1991 (7) 1992 (17) 1993 (2) 1995 (1) 1999 (4) 2002 (5) 2005 (17) 2006 (52) 2007 (63) 2008 (44) 2009 (15) 2010 (50) 2011 (22) 2012 (15) 2013 (24) 2014 (22) 2015 (22) 2016 (20) 2017 (10) 2018 (11) 2019 (4) 2020 (10) 2021 (5) 2022 (5) 2023 (2)

---> ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ! διαβάστε σχετικά με το blog

---> ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ! διαβάστε σχετικά με το blog
κάντε κλικ πάνω στην εικόνα

06/12/2015

Πλάσμα Τρυφερό ~ Tender Creature

Πλάσμα Τρυφερό   24,26-06-2008
Ένα «συλλογικό» με την ΚΙΡΚΗ70! Αφιερωμένο εξαιρετικά!
-σχόλιο στις 9-11-2016
Αναρτήσεις στο stixoi.info όπου δεν θέλω να χαθούν.
Και μιας κι έχω αυτοδιαγραφεί από αυτή την ιστοσελίδα ως μέλος της (οι λόγοι εδώ), από τις 16-6-2016 έως και τις 16-6-2016 όπου ήμουν, θέλω ως "φόρο τιμής" να διατηρήσω αυτά τα σχόλια όπως ήταν καταχωρημένα στη συγκεκριμένη ιστοσελίδα. Εξάλλου εκεί για πρώτη φορά διαδικτυακά κατέθεσα τα εσώψυχα μου σε δημόσια θέα όπως είχαν καταγραφεί ως "σκέψειςΣΤΟχαρτί" στο συρτάρι μου από το 1987.



seizeTHEday
Ω τι Πλάσμα είσαι εσύ; Αισθαντικό!
Με έχεις στείλει στα ουράνια κανονικά!
Και για τις τρεις αφιερώσεις, σ’ ευχαριστώ
αφού κι οι τρεις μ’ αντιπροσωπεύουν ιδανικά…

Φιλιά πολλά τρυφερό Πλάσμα
αμέτρητα φιλιά όμορφη Ψυχή
ένα αστέρι χαρισμένο σ’ ένα άσμα
για να χωρέσει μια γαλήνια ευχή…

Κι αυτή η ευχή θα είναι από μετάξι
από όλων των λογιών τ’ άφθαρτα υλικά
μελωδική νότα από τα «γλυκά δεκάξι»
να στην ευφραίνει με φως αγγελικά…

ΚΙΡΚΗ70
πολύ βαθιά με άγγιξε, αυτό το ποίημά σου
και δείχνει τι ως άνθρωπος ,έχεις μες στην καρδιά σου
ευαισθησία, ευγένεια, λεπτότητα ακόμα,
αξίες που δίνουν στη ζωή, ποιότητα και χρώμα

να ‘σαι καλά και ποιήματα συνέχεια να γράφεις
τα πιο όμορφα αισθήματα μ αυτά να περιγράφεις
γιατί αυτοί που γράφουνε, πράγματα στο χαρτί
δεν γίνεται καρδούλα μου, ποτέ να ‘ναι κακοί

seizeTHEday
…και συνεχίζω ακάθεκτος με σκέψεις στο χαρτί
λόγια γλυκά και τρυφερά σου στέλνω στη ψυχή
κι αυτά είναι σίγουρο πως τόπο όμορφο θα βρουν
να πλησιάσουν την καρδιά και τρυφερά να μπουν

όμως ανάγκη πραγματικά δεν τα έχεις εσύ, το έχεις τρανά αποδείξει
στην ατίθαση ποίηση και σε νότες μαγικές, πως έχεις απλά εντρυφήσει
σε εικόνες μεθυστικές έχει αφεθεί η αγκαλιά σου, σαν σε όνειρο μαγικό
ολόψυχα σου εύχομαι να πάρει αληθινή μορφή, σαν ένα όνειρο ζωντανό…

ΚΙΡΚΗ70
Πάντα να γράφεις ποίηση, ποτέ μη σταματήσεις
κι αν νιώσεις να κουράζεσαι, ποτέ να μη λυγίσεις
γιατί μέσα απ’ την ποίηση, τη λύτρωση θα βρίσκεις
θα βγαίνουν συναισθήματα που προσπαθείς να κρύψεις

Γι’ αυτό λοιπόν, κοίτα Κωστή και άκου με λιγάκι
όταν μια λύπη αισθάνεσαι, βάλε ένα τραγουδάκι
μια μελωδία όμορφη, αυτή που σου αρέσει
και άσε την ψυχούλα σου να αισθανθεί μια ζέση

Γιατί Κωστή, τα πιο όμορφα, ποιήματα προβάλλουν
όταν οι στίχοι την ψυχή, αισθάνεσαι πως θάλλουν
όταν τα νιώθεις μέσα σου, σα ‘ναν' βελούδο χάδι
και μέρα σου το κάνουνε, κάθε πικρό σου βράδυ


ΚΙΡΚΗ70
καλησπερούδια σου Κωστή, πως πάνε βρε τα κέφια;
από τη ζέστη ένιωσα, να μου βαράν τα ντέφια
μα τώρα μες στο σπίτι μου και μέσα στη δροσούλα
τη νιώθω σαν μια όαση και είμαι μια χαρούλα

seizeTHEday
Τι να σου κάνω φίλη μου, που σ' έχει βαρέσει η ζέστη!
Μήπως απ' το πολύ το καθισιό, ο... κώλος σου έχει... φέξει;;;
Μη μου παρεξηγηθείς παρακαλώ, μη μου πληγωθείς μονάχα!
Εγώ στα αλήθεια δεν τα εννοώ, και σπάω... λίγη... πλάκα!!!

ΚΙΡΚΗ70
αν θες Κωστή ,αλήθεια να σου πω
χωρίς καθόλου να προσποιηθώ
πιο λυρικό το λόγο σου τον ήθελα λιγάκι
γιατί το ξέρω πως μπορείς, να γράφεις με μεράκι

seizeTHEday
Σ’ ευχαριστώ λουλούδι για τα λόγια τα καλά
σου στέλνω γλυκό φιλί τη καρδιά σου να ανθίσει
να πάρει με μιας τις μαύρες σκέψεις μακριά
και με μια ζεστή αγκαλιά να σε νυχτοπερπατήσει

Κι όμορφη βόλτα να σε κάνει σε ήσυχα στενά
σε σοκάκια με μυρωδιές κι αρώματα ανθισμένα
να κατεβάσει με μιας της λήθης τα ρολά
και να σου πει κάτι όμορφο για μένα……………

seizeTHEday (Κωστής *seizeTHEsky*) © 24-06-2008 @ 21:12

















Δεν υπάρχουν σχόλια: