Texts Tags by Chronological order

1987 (1) 1988 (2) 1989 (1) 1990 (5) 1991 (7) 1992 (17) 1993 (2) 1995 (1) 1999 (4) 2002 (5) 2005 (17) 2006 (52) 2007 (63) 2008 (44) 2009 (15) 2010 (50) 2011 (22) 2012 (15) 2013 (24) 2014 (22) 2015 (22) 2016 (20) 2017 (10) 2018 (11) 2019 (4) 2020 (10) 2021 (5) 2022 (5) 2023 (2)

---> ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ! διαβάστε σχετικά με το blog

---> ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ! διαβάστε σχετικά με το blog
κάντε κλικ πάνω στην εικόνα

28/06/2016

Διαδικτυακά Αποτυπώματα ~ Online Impressions

Διαδικτυακά Αποτυπώματα   25-9-2010
[τελευταία ενημέρωση ανάρτησης: 27-6-2016]



19-3-2002
Υποχρεωτική σύνδεση διαδικτυακού παρόχου, με modem, λόγω επαγγελματικού προγράμματος τραπέζης για έγκριση δόσεων μέσω πιστωτικών καρτών.

2005-2008
Τέσσερα χρόνια πολύ ενεργούς συμμετοχής στο διαδίκτυο και συγκεκριμένα στις σελίδες: για ένα χρόνο περίπου καθημερινή σχεδόν συμμετοχή στο forum του “www.athinorama.gr” και για δύο χρόνια περίπου καθημερινή σχεδόν συμμετοχή στο “www.stixoi.info”. Πιο λίγο στις σελίδες: στον Blogger της Google με δικά μου ιστολόγια και ανέβασμα αναρτήσεων και στο YouTube με δικό μου κανάλι και δημιουργία βίντεο. Ακόμα λιγότερη συμμετοχή στις σελίδες: Greektube, Picasa, facebook, Panoramio, MySpace, UtopiaZone, διάφορα blogs ενημερωτικά, μουσικά, διαφόρων περιεχομένων, κτλ. Ελάχιστη ως μηδενική συμμετοχή στις αρχές σε σελίδες γνωριμιών, chat, ενήλικου γυναικείου πορνό και παιχνιδιών.

19-5-2009
Κατάργηση προσωπικής σύνδεσης διαδικτυακού παρόχου. Μπαίνω στο internet πολύ αραιά πλέον και βέβαια, αφού δεν έχω δικιά μου σύνδεση, όποτε είναι δυνατόν και εφικτό.

3-1-2010
Διέγραψα όλα τα δικά μου σχόλια στις αναρτήσεις του blog "seizeTHEday".

11-10-2010
Ένα αντίο μέσω του ιστολογίου μου. Πλέον θα μπαίνω ελάχιστα και αυστηρά επιλεκτικά μόνο για άμεσου επαγγελματικού ενδιαφέροντος πληροφορίες. Εννοείται πως τα e-mail και τα σχόλια όχι μόνο δεν θα απαντώνται αλλά ούτε καν θα διαβάζονται. Από εδώ και στο εξής μόνο τηλεφωνική και πρόσωπο με πρόσωπο επικοινωνία.

Τελεσίδικες, απόλυτες, οριστικές και αμετάκλητες αποφάσεις; Αυτό μόνο ο χρόνος θα το δείξει. Όπως για όλα άλλωστε, αυτός είναι ο μέγας κριτής.

Σήμερα η μέρα με βρίσκει να βάζω το τελευταίο σημείο στην περιφέρεια ενός κύκλου. Ένας κύκλος έκλεισε. Ένας άλλος ανοίγει.

Μέσω διαδικτύου γνώρισα από κοντά -άλλους καλύτερα και άλλους όχι, άλλους επιφανειακά και άλλους σε βάθος-, με προσωπική επαφή, περισσότερους από 130 ανθρώπους: άλλους με Α κεφαλαίο και άλλους με α μικρό. Στους περισσότερους, με το α μικρό, τους υπενθυμίζω τη σοφή λαϊκή ρήση: «Όπως έστρωσες θα κοιμηθείς.». Στους κατά πολύ λιγότερους, με το Α κεφαλαίο, εύχομαι ολόψυχα ότι καλύτερο στη προσωπική τους ζωή και τα καρδιακά τους όνειρα να βρούνε σύντομα στέγη και τροφή ή τουλάχιστον την αναγκαία θαλπωρή για να επιβιώσουν.

Βέβαια υπάρχουν και οι διαδικτυακές γνωριμίες. Σε αυτές που είχαν λόγω ύπαρξης, εύχομαι καλή συνέχεια στης σκέψης και γραφής τα μονοπάτια και στου ονείρου τα σημάδια.

Αντίο. Γεια σας. Στο επανιδείν…
… εκεί που τα όνειρα συναντιόνται. Εκεί που οι σκέψεις ακτινοβολούν. Για εκεί που οι λέξεις έχουν σημασία. Εκεί ψηλά που η αύρα της ψυχής πετάει και μεταφέρεται πάνω σε ένα απαλό φύσημα του ανέμου παρέα με τις ανάσες των αστεριών…

13-12-2012
Έκανα ξανά δική μου σύνδεση στο διαδίκτυο και τώρα θα τα λέμε πιο συχνά και από τα δύο μου ιστολόγια.

24-12-2012
Μετέφερα όλες τις "σκέψειςΣΤΟχαρτί" από το άλλο μου ιστολόγιο "ΑΣΠΡΟ~ΜΑΥΡΟ" http://aspromauro-kostasp.blogspot.com/ στο ιστολόγιο μου "seizeTHEday" http://seizethesky.blogspot.com/ . Από εδώ και στο εξής μόνο στο ιστολόγιο "seizeTHEday" θα δημοσιεύω τις "σκέψειςΣΤΟχαρτί".

25-2-2013
Απενεργοποίησα τη δυνατότητα σχολιασμού στο stixoi.info και μπορείτε πλέον μόνο στο blog "seizeTHEday" να αφήνετε σχόλια για τις "σκέψειςΣΤΟχαρτί", δηλαδή τα κείμενα μου, που έχω αναρτήσει στο stixoi.info.

17-11-2015
Δημιουργία του ιστολογίου "thoughtsONpaper" http://seizethesky-thoughtsonpaper.blogspot.gr όπου θα αναρτήσω όλα τα γραπτά μου κείμενα με γενικό τίτλο "σκέψειςΣΤΟχαρτί".
Επίσης ξαναέκανα ενεργό τον σχολιασμό σε όλες τις αναρτήσεις στο stixoi.info http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Poems&act=index&sort=date&order=desc&poet_id=6221.

16-6-2016
Τίτλοι τέλους για το stixoi.info.
Από εδώ και στο εξής -και αφού διαγράφηκαν όλα τα πρωτότυπα κείμενα από το stixoi.info εκτός από κάποια ελάχιστες αναρτήσεις με κείμενα που δεν υπάρχει λόγος να διαγραφούν- όλα τα πρωτότυπα κείμενα θα αναρτώνται και θα υπάρχουν μόνο, όσο παλιά και να είναι, στο ιστολόγιο μου “thoughtsONpaper” https://seizethesky-thoughtsonpaper.blogspot.com.

Τους λόγους όπου διαγράφηκαν τα κείμενα μου από την ιστοσελίδα stixoi.info θα τους διαβάσετε στα τρία τελευταία κείμενα στις διευθύνσεις: http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Poems&act=index&sort=date&order=desc&poet_id=6221
http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Blogs&act=details&id=6221





Δεν υπάρχουν σχόλια: